Klacht: digitale boeken ophalen

op 15 juli 2012 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij BOL.COM 4 digitale boeken gekocht. De links kwamen onmiddellijk maar toen begon de ellende. Uiteindelijk na veel tijd en ergernis gelukt. Telefonisch contact gezocht duurde meer als 30 minuten. Ik heb een gewone laptop van HP (6830S) en een e-reader van Sony, dus niets aparts.

Gewenste Oplossing:

Uiteindelijk met behulp van Joost (vriendelijk) een andere Adobe versie geinstalleerd. Resultaat 3 van de 4 boeken op de reader, de vierde lukt niet. Hoeft ook niet meer, ik geef het op.

Bericht van Bol.com

5 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Wij hebben uw klacht ontvangen en in behandeling genomen. Er wordt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Bol.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 18 juli 2012 om 11:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Atteveld,

Zojuist hebben wij per e-mail gereageerd op uw klacht. Wanneer u nog vragen of opmerkingen heeft, vernemen wij graag in een antwoord op de mail die u heeft gekregen. Wij nemen dan gelijk contact met u op.

Met vriendelijke groet,

Bol.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Bol.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Mirameisje