Klacht: Bestelling niet gekregen

op 21 augustus 2018 over Digidingen.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 09-08-2018 heb ik een accu voor mijn camera besteld.
Een dag later op 10-08-2018 kreeg ik een mail dat de bestelling verzonden was.
Op donderdag 16-08-2018 heb ik het bedrijf een mail gestuurd waar de bestelling bleef.
Daar kreeg ik vrijdag 17-08-2018 een mail op terug dat ze het verzonden hadden naar adres…. of dit klopte.
Ik heb direct aangegeven dat het adres klopte maar ik nog steeds geen accu binnen heb.
Daar is niet op gereageerd, dus heb ik op 20-07-2018 maar weer een mail gestuurd dat de accu nog steeds niet binnen is.
Hier is ook niet op gereageerd.
Ik heb voor afterpay gekozen maar de datum komt al dichtbij en ik ben bang dat ik voor iets moet gaan betalen dat ik niet heb gekregen.

Gewenste Oplossing:

Dat de accu geleverd word of de rekening gecrediteerd word

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Digidingen.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Digidingen.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Winter1992