Klacht: Dienstregeling.

op 15 januari 2014 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Waarom is er geen goede aansluiting van lijn 8 naar lijn 12 in de ochtend op Hoofdstation Groningen. Lijn 8 komt om 09:26 aan op centraal en lijn 12 vertrek om 09:25. Dit is elk uur zo!. Lijn 8 gaat niet meer naar de Boumaboulevard. Lijn 12 is de nieuwe directe verbinding.

Gewenste Oplossing:

Dat lijn 12, 3/4 minuten later vertrek van Hoofdstation zodat je de aansluiting van lijn 8 kan halen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door chiel5000