Klacht: diameter afzuigbuis voor de afzuigkap

op 13 juni 2016 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

dat ze bij de keuken kampioen geen afstandmaten doorgeven voor de afzuigkap om daarvoor niet verantwoordelijk voor te zijn kan ik me voorstellen .Maar het is toch heel normaal dat de diameter van de buis waar de afzuigkap op aangesloten wordt even te vermelden.deze diameter was niet aangegeven op het leiding schema.Bij keuken kampioen verwachten ze dat je zelf de technische gegevens van de apparatuur die in je keuken komt maar even bestudeerd.Het probleem is nu dat er een buis van 110 cm in zit dit had 150 cm moeten zijn. Ik heb nu een afzuigkap die maar de helft van zijn capaciteit levert .er moet een nieuwe buis in maar bij de keuken kampioen in Den Bosch willen ze niet meewerken.Ik vind het niet reëel om de fout bij mij neer te leggen.

ik ben pas tevreden als mijn afzuigkap 100% werkt dus een nieuwe buis er in .ik vind dat keuken kampioen mij daar in tegemoet moet komen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

1 jaar geleden - Beste meneer/mevrouw van Deursen, Excuses voor deze vervelende situatie. Ik ga navraag voor u doen wat wij voor u kunnen betekenen en zorg ervoor dat u hier een terugkoppeling over krijgt. Met vriendelijke groet, Thomas - Webcare Keuken Kampioen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 20 juni 2016 om 10:06 geantwoord

Beste meneer / mevrouw van Deursen,

Ik heb zojuist vernomen dat mijn collega van de service telefonisch contact met u heeft gehad en de situatie is besproken. U heeft aangegeven de situatie in uw keuken zelf op te lossen. Mochten we u in de toekomst nog van dienst mogen zijn vernemen wij dit graag.

Thomas - Webcare Keuken Kampioen

Alle klachten die gemeld zijn door lijmer