Klacht: Dhr.

op 21 maart 2013 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Op 19-2-2013 heb ik de Karcher raamwisser via Bol.com gekregen die echter incompleet was door het ontbreken van de oplader voor de accu. Na vele telefoontjes en nog meer mailtjes heb ik de oplader na 4 weken nog niet in huis en kan de raamwisser dus niet gebruiken.
Bol mailt telkens dat ik geduld moete hebben maar mijn geduld is na 4 weken volledig op. Ik heb Karcher zelf gebeld en deze zeggen dat Karcher dit artikel in voorraad heeft en dat Bol het gewoon niet besteld.
Ik durf het artikel niet terug te sturen want dan vermoed ik nog veel meer ellende. Bij Hornbach ge-informeert geeft aan dat de oplader maar 13,20 euro kost. Ik begrijp dus de hele houding van Bol niet en zal dan ook nooit meer iets bij deze firma bestellen. Kan dit eigenlijk zomaar???
Van pure ellende heb ik na deze 4 weken maar zelf de oplader gekocht bij Hornbach voor €13,20
m.v.g. M.Bisschops

Als Bol.com mij de €13,20 vergoed die ik voor de oplader heb betaald bij Hornbach ben ik al tevreden.
Ik zal echter NOOIT meer met Bol.com in zee gaan.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 21 maart 2013 om 15:37 geantwoord

Geachte heer,

Zojuist hebben wij telefonisch contact met u gehad. Wij zijn blij dat u tevreden bent met de geboden oplossing.

bol.com, Webcare

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Bol.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Scorpio69