Klacht: We hebben je gemist

Kees12345678 op 23 mei 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Heel de dag is er iemand thuis, nota bene als we dat niet waren is er een ring deurbel, ook niemand te zien. Krijg je de melding we hebben u gemist! Wat is dat voor iets raars? Wees dan gewoon eerlijk en zeg dat het niet gehaald kan worden deze dag. Overigens is dit niet de eerste keer. Er moet vaker een pakket afgeleverd worden met handtekening en ook dat wordt gewoon weggezet en ze zetten er zelf een. WAAR-DE-LOOS!

Dat ze hun afspraken nakomen en niet zomaar klakkeloos aangeven dat iemand niet thuis is die WEL thuis is!

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

3 weken geleden - Beste Kees, Bedankt voor uw bericht. Ik help u graag bij het doorzetten van de klacht zodat de bezorger hierop aangesproken kan worden. Ik zie dat u een link heeft gedeeld, echter was deze link te lang en krijg ik dit helaas niet geopend. Heeft u voor mij het zendingsnummer van de zending waaronder u een onterechte niet thuis melding heeft ontvangen? Mocht u deze niet kunnen vinden is de naam van de verzender ook voldoende. Ik begrijp hiernaast dat het vaker mis gaat met zendingen op uw adres. Heeft u voor de zending waarvoor er getekend moest worden al een klacht uitgezet? Anders kunt u daarvan het zendingsnummer ook gerust meesturen zodat wij daarvoor een klacht kunnen uitzetten. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Yunus DHL eCommerce E-Care

Reactie van de melder van de klacht Kees12345678

3 weken geleden - Het zendingsnummer is JJD149990200016888259

Reactie van de melder van de klacht Kees12345678

3 weken geleden - Van de vorige zendingen waarbij getekend moest worden zal ik bij deze toesturen JJD149990200014973642 JJD149990200010690055 JJD149990200063615916

DHL

Heeft op 23 mei 2024 om 08:51 geantwoord

Beste Kees Wijt,

Dank voor uw bericht.

Er is een klacht voor u ingediend bij de desbetreffende CityHub. De klacht is geregistreerd onder 26575292. De koerier zal hierop aangesproken worden. Ik ga er vanuit dat het in de toekomst niet opnieuw zal voorkomen. We horen het graag als u tegen problemen blijft aanlopen.

Mijn excuses dat de levering zo is verlopen.

Senna
DHL eCommerce E-care

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Kees12345678