Klacht: Verkeerd gesorteerd pakket kwijt

AntoonBreuer op 22 mei 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bij Lidl bestelling gedaan op 8-5
Verzonden op 10-5
Op 11-5 geeft DHL aan pakket verkeerd gesorteerd.
Hierna geen enkel bericht van DHL
contact met Lidl geef aan product niet meer leverbaar

Pakket alsnog leveren

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

3 weken geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u nog geen pakket heeft ontvangen. Heeft u voor mij de track en trace code van het pakket samen met uw postcode en huisnummer? Dan kan ik de status voor u nakijken. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Ashna DHL E-commerce Customer Service

Reactie van de melder van de klacht AntoonBreuer

3 weken geleden - 3SLDL0013484703 5583GS 60

DHL

Heeft op 22 mei 2024 om 09:08 geantwoord

Goedemorgen AntoonBreuer,

Hartelijk bedankt voor het delen van het zendingsnummer 3SLDL0013484703.

Na controle van deze zending is een planning te vinden om het pakket te bezorgen bij het servicepoint Onze Kraam in Waalre. Zodra het pakket vandaag is geleverd, krijgt u als het goed is een bericht gestuurd via de mail met het verzoek het pakket af te halen. Een update in de track trace volgt ook , zodra het pakket is geleverd en ingescand bij het servicepoint. https://my.dhlparcel.nl/home/tracktrace/3SLDL0013484703/5583GS

Mijn excuses voor de opgelopen vertraging wegens de sorteerfout en hopende u hiermee voldoende te hebben ingelicht, wens ik u een fijne dag toe.

Laura
DHL eCommerce E-care

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

AntoonBreuer

Heeft op 24 mei 2024 om 07:21 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Pakket NOG steeds niet geleverd. Het is een rommeltje bij DHL jullie raken pakketten kwijt en niemand weet waar ze zijn. Ik kan niets meer volgen op track en trace wederom een loze belofte dat pakket geleverd word en dat ik daarvan een melding krijg.

Alle klachten die gemeld zijn door AntoonBreuer