Klacht: schade gereden door DHL chauffeur, in behandeling genomen maar geen respons meer

Leen Stigter op 07 februari 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De DHL chauffeur heeft schade aan mijn auto gereden(€ 3559.44) is door gereden zonder te melden.
ik heb een claim ingediend onder nummer NL2024091752 H03
het betreft levering JVGL05895388000839752679
chauffeur staat op beeld en vrachtauto ook, kenteken is helaas niet leesbaar
ik heb meerdere foto’s van zowel schade als chauffeur en zijn vrachtauto

Gewenste Oplossing:

dat mijn auto gerepareerd kan worden
schade is € 3559.44 incl btw

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 februari 2024 om 10:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Leen Stigter,

Bedank voor uw bericht.

Spijtig te vernemen dat er schade is ontstaan aan uw auto.

Uit uw bericht maak ik op dat u een claim hebt ingediend; dat u daarvoor het webformulier van schade bij voorval heeft verstuurd.

Claims Insurances zal na ontvangst van dit formulier schriftelijk contact opnemen. Er wordt een ontvangstbevestiging gestuurd.
Daarbij wordt gestreefd naar een spoedige afhandeling, alleen is de afhandelingstermijn afhankelijk van het verloop van het onderzoek.

Helaas hebben wij vanuit de klantenservice geen zicht op de uitkomst van het onderzoek of hoe lang dit zal duren.

Ik hoop uiteraard dat u snel verder bericht krijgt zodat u uw auto kunt laten repareren!

Mocht u geen ontvangstbevestiging hebben gekregen na indienen van het webformulier, laat het ons dan weten via livechat of telefonisch: https://www.dhlecommerce.nl/nl/consument/support.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Marlou
DHL eCommerce E-care

Leen Stigter

Heeft op 08 februari 2024 om 10:56 geantwoord

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

goedendag, er is nog geen oplossing, ik wacht nu al bijna 3 weken op een antwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Leen Stigter