Geboden Oplossing:
Beste Leen Stigter,
Bedank voor uw bericht.
Spijtig te vernemen dat er schade is ontstaan aan uw auto.
Uit uw bericht maak ik op dat u een claim hebt ingediend; dat u daarvoor het webformulier van schade bij voorval heeft verstuurd.
Claims Insurances zal na ontvangst van dit formulier schriftelijk contact opnemen. Er wordt een ontvangstbevestiging gestuurd.
Daarbij wordt gestreefd naar een spoedige afhandeling, alleen is de afhandelingstermijn afhankelijk van het verloop van het onderzoek.
Helaas hebben wij vanuit de klantenservice geen zicht op de uitkomst van het onderzoek of hoe lang dit zal duren.
Ik hoop uiteraard dat u snel verder bericht krijgt zodat u uw auto kunt laten repareren!
Mocht u geen ontvangstbevestiging hebben gekregen na indienen van het webformulier, laat het ons dan weten via livechat of telefonisch: https://www.dhlecommerce.nl/nl/consument/support.
Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Marlou
DHL eCommerce E-care