Klacht: Geen bezorgpoging gedaan en naar afhaalpunt gebracht

12september2023 op 23 mei 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb de hele dag braaf op een pakketje/verjaardagscadeau zitten wachten. Nu krijg ik een mail van DHL dat we elkaar hebben gemist Het enige wat DHL mist is goeie bezorgers die hun werk kunnen doen.

Gewenste Oplossing:

Nieuwe bezorgpoging en dat de bezorger aangesproken wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 maand geleden - Beste Deborah Hardy, Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat u de zending niet ontvangen heeft, terwijl u wel thuis aanwezig was. Heeft u voor mij het zendingsnummer samen met uw postcode en huisnummer? Dan pak ik dit graag verder voor u op. Mijn excuses dat de levering zo is verlopen. Alvast bedankt voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Senna DHL eCommerce E-care

DHL

Heeft op 23 mei 2024 om 08:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Deborah Hardy,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlecommerce.nl onder het kopje ‘Klantenservice’.

Met vriendelijke groet,

Senna
DHL eCommerce E-care

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door 12september2023