Klacht: Geen bezorgpoging gedaan en naar afhaalpunt gebracht

12september2023 op 23 mei 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb de hele dag braaf op een pakketje/verjaardagscadeau zitten wachten. Nu krijg ik een mail van DHL dat we elkaar hebben gemist Het enige wat DHL mist is goeie bezorgers die hun werk kunnen doen.

Nieuwe bezorgpoging en dat de bezorger aangesproken wordt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 maand geleden - Beste Deborah Hardy, Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat u de zending niet ontvangen heeft, terwijl u wel thuis aanwezig was. Heeft u voor mij het zendingsnummer samen met uw postcode en huisnummer? Dan pak ik dit graag verder voor u op. Mijn excuses dat de levering zo is verlopen. Alvast bedankt voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Senna DHL eCommerce E-care

DHL

Heeft op 23 mei 2024 om 08:32 geantwoord

Beste Deborah Hardy,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlecommerce.nl onder het kopje ‘Klantenservice’.

Senna
DHL eCommerce E-care

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door 12september2023