Klacht: DHL komt niet opdagen

Arend1957 op 22 mei 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik krijg een pakket welke niet voor mij bestemd is.
De verzender gebeld die heeft een ophaal opdracht ingeschoten bij DHL.
DHL komt niet opdagen.
DHL support desk gebeld, medewerker niet service gericht en zegt dat de verzender maar opnieuw een opdracht moet inschieten.
De DHL komt niet opdagen het pakket is niet voor mij en dan moeten anderen allemaal werk doen.
Ik wou de leiding gevende spreken, van de support medewerker kreeg ik te horen dat hij dit weigert te doen en daarna beëindigde hij het telefoon gesprek.

Dat DHL het pakket komt ophalen zonder andere mensen verder aan het werk te zetten

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 maand geleden - Goedemiddag Arend Kuilman, Uit uw bericht begrijp ik dat de afzender een pickup voor u heeft ingeboekt om een verkeerd bezorgd pakket op te halen. Heeft u voor mij het zendingsnummer van dit pakket en voor welk adres was dit pakket bestemd? Zodra ik deze gegevens heb ontvangen kan ik direct kijken wat ik voor u kan betekenen. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Aisha DHL eCommerce E-Care

Reactie van de melder van de klacht Arend1957

1 maand geleden - JOUW RETOUR QR CODE Beste Arend Kuilman, We hebben een retourzending voor u voorbereid Schrijf MDP59271ZNZ duidelijk zichtbaar op het pakket. Ophaal adres is Jollenpad 6 Amsterdam Bezorg adres is: wegtersweg 41 Hengelo

Reactie van de melder van de klacht Arend1957

1 maand geleden - WIJ HALEN BINNENKORT BIJ U AF Beste Arend Kuilman, techniekwebshop.nl heeft een afhaalopdracht voor u geboekt bij DHL eCommerce. Op woensdag 15 mei 2024 tussen 8.00 en 18.00 uur halen wij 1 pakket bij u af. Wij halen uw zending op het volgende adres af: Afhaaladres Arend Kuilman Jollenpad 6 1081KC Amsterdam Referentie: 222732991 Afhaalopdrachtnummer: 7532365P

1 maand geleden - Ben benieuwd wanneer jullie het pakket komen halen

DHL

Heeft op 22 mei 2024 om 08:54 geantwoord

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arend1957

Heeft op 22 mei 2024 om 20:09 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Het pakket was niet voor mij en ik moet zaken gaan regelen. Ik vind dit een gemiste kans van DHL

Alle klachten die gemeld zijn door Arend1957