Klacht: Agressieve chauffeur DHL vrachtwagen

VanR521 op 10 mei 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

8 mei tussen 1552 en 1602 uur op de Bredaseweg te Tilburg een enorm agressieve vrachtwagenchauffeur van DHL die bij een bestuurder van een auto op de rechterstrook op zijn bumper zat terwijl deze 70 reed, waar 80 is toegestaan. Om zijn irritatie kracht bij te zetten knipperde hij meermaals met zijn lichten. Daarna moet hij de auto hebben ingehaald want zo’n 150 meter voor het naderende stoplicht waar men normaliter in de spiegel kijkt om te gaan remmen zat hij nu bovenop op MIJN bumper. Toen ik licht remde knipperde hij met zijn lichten en toeterde. Kenteken heb ik niet kunnen noteren omdat ik rechtsaf moest voorsorteren waar hij naar links ging richting Gilze op de Burg. Letschertweg. Ik heb de klantenservice gemaild en die willen niets met deze klacht doen. Trekken hun handen ervan af. Had ik de kans gehad dan had ik hem eigenhandig uit zijn truck getrokken. Wat een asociale vent en een schande dat deze op de weg zit. DHL voor jullie is makkelijk na te trekken wie deze chauffeur is dus ik hoop dat jullie deze kerel aanpakken. Deze man is een gevaar op de weg.

Achterhalen wie deze chauffeur was en hem van de weg af halen of opnieuw zijn rijbewijs laten halen.

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 10 mei 2024 om 09:00 geantwoord

VanR521

Heeft op 29 mei 2024 om 15:55 geantwoord

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Er zullen er meerdere zijn die deze regio rijden maar niet die op dit tijdstip op de Bredaseweg reden..datum en tijd vermeld immers. Zou ik hoofd afdeling zijn dan spreek ik de hele groep aan en dan komt de boodschap vanzelf bij hem terecht. Maar goed je kan idd de verantwoordelijkheid bij mij neerleggen dat verandert iig niets aan het gedrag van deze chauffeur. Wat ik dit noem is luiheid en non creativiteit. Chapeau DHL voor jullie oplossingsgerichtheid, niet. Ik heb het gemeld en een normaal bedrijf zou daar blij mee zijn en wat dan ook doen om dit in de toekomst te vermijden.

Alle klachten die gemeld zijn door VanR521