Klacht: 26139257 casenummer

TheaRene op 10 mei 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn eerdere klacht van DHL zie vorige berichten is nog steeds niet voor mij opgelost. Gehoord van de verzender dat DHL het schamele bedrag wil betalen/vergoeden van 13 euro!!!! .
Zoals eerder in mijn bericht vermeld is de waarde op zijn minst 150 euro en heeft mijn kleinzoon 80 euro uit zijn spaarpot betaald en nu de dupe is van de nalatigheid, slordigheid en de klantonvriendelijkheid van een bedrijf als DHL.
HOE KAN TOCH EEN GROTE DOOS ZOMAAR WEG ZIJN?
HOE KAN HET DAT EEN WIT ETIKET DOOR DE KLANT GEPLAKT/EROP GEDAAN. EN ER EEN ORANJE ETIKET MET ADRESGEGEVENS VAN DE VERZENDER EN DE ONTVANGER OP EEN PAKKET NIET VERZONDEN EN OF BESTELD DOOR DE ONTVANGER BEZORGD WORDT. ????????
DHL graag hierop ook uw antwoord!
En een oplossing naar alle tevredenheid wat inhoud dat het verloren/kwijtgeraakte/gestolen playmobil vergoed wordt of het bedrag wat betaald is hiervoor!!!!!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als er door DHL Het verloren/kwijtgeraakte/ gestolen WILTOPIA Playmobil vergoed wordt.
Het bedrag wat ik heb betaald vergoed wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 maand geleden - Goedemiddag Thea Rene, Bedankt voor uw bericht. Ik vind het vervelend om te horen dat de hoogte van de vergoeding aan de afzender tegenvalt. We hebben onze berekening uitgelegd aan onze opdrachtgever, de afzender van uw pakket. Met deze afzender bent u de koop overeengekomen en blijft een afzender wettelijk verantwoordelijk voor de levering van het aangekochte produkt. Bij hen kunt u de schade verhalen. Helaas is niet voorkomen dat u een verkeerd pakket in handen heeft gekregen. Gezien de weinige informatie, aangeleverd via onze chatbot, was niet de reden van de verwisselde zending te achterhalen of te herstellen. Voor meer informatie kan ik u alleen verwijzen naar de afzender van uw pakket, gezien er voor de afzender een onderzoek is gestart, waarbij door hen gereageerd kan worden. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, wens ik u een fijne middag toe. Met vriendelijke groet, Laura DHL eCommerce E-care DHL eCommerce E-care

Reactie van de melder van de klacht TheaRene

1 maand geleden - Beste DHL IK vind dit echt een hele schandalige zaak!! Afzender stuurt in een grote croky chips doos met wit vel etiket naam/ adres van verzender en ontvanger. Ontvanger krijgt een deel van muziekmobiel box baby met op het pakket een oranje vel met naam/adres van verzender en ontvanger wat ook niet van verzender afkomt en ook niet bestemd was voor ontvanger. Op het oranje etiket zat een gele sticker en daaronder stond nadat ik de gele sticker had verwijderd 3 dozen wiltopia!!!!! Hoe kan.dit dan? Daar zou ik dus ook graag een antwoord op willen. Makkelijk.om te zeggen waar het dan op neer komt ja het kan kwijtraken. En de informatie via de chat is niet duidelijk!. Ik heb ook casenummers gekregen met mijn klachten en duidelijk weergegeven waar het om gaat. Het gaat dus blijkbaar alleen om de verzender. En de ontvanger zoekt het maar uit met de verzender! DHL trekt de handen er van af. Wordt er überhaupt gekeken of er wat mee gedaan met de klacht? Zo gedetailleerd de klacht doe beschreven wordt en dan moet de ontvanger wederom weer informeren na 5 dagen. En het feit dat hierin een kind de dupe is vind ik totaal niet menselijk en onbegrijpelijk voor zo'n groot bedrijf als DHL. WANT WAT ZEG JE TEGEN EEN KIND VAN 6 JAAR?! JA JE PAKKET IS KWIJT EN JE CENTJES BEN JE OOK KWIJT..... Ik ga het hier ook zeker niet bijlaten!!! Dit ben ik ook naar mijn kleinzoon toe verplicht.

Bericht van DHL

1 maand geleden - Goedendag Thea Rene, Bedankt voor uw bericht. Helaas kan ik niet inzien waar het precies mis is gegaan en hoe het kan dat het label van de verzender op een andere zending terecht is gekomen. Uiteraard zullen wij er alles aan doen om dit soort situaties te voorkomen. Ik kan begrijpen dat het erg vervelend is dat uw zending nu niet geleverd is en het erg vervelend is voor uw kleinzoon. Uiteraard nemen wij klachten erg serieus en zullen er alles aan doen om dit in de toekomst te voorkomen. Mocht het onverhoopt weer gebeuren dan kunt u met uw casenummers aan ons doorgeven dat dit eerder is voorgekomen en kunnen wij, waar nodig, het verder voor u oppakken. Hopelijk heb ik hiermee uw vraag beantwoord. Met vriendelijke groet, Timon DHL eCommerce E-care

Reactie van de melder van de klacht TheaRene

1 maand geleden - Beste Simon .... Nou dit is wederom een antwoord waar ik veel mee kan!! En de opmerking mocht het vaker voorkomen dan kan ik de casenummers doorgeven en dan zal de zaak opgepakt worden. Sorry hoor maar wat is dit? Waar wordt vanuit gegaan? Waar is de loyaliteit en de klantvriendelijkheid van DHL überhaupt? Waarom kan je ook geen foto's/bijlagen sturen die betrekking hebben op de klacht. Waarvan ik van mening ben dat de klacht beter inzichtelijk is/wordt.

DHL

Heeft op 10 mei 2024 om 17:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door TheaRene