Klacht: 2 Pakketten door DHL opzettelijk afgeboekt en bestolen

samsarikouzal op 22 mei 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 22 mei 2024
Reactie van het bedrijf:

Goedemorgen Samsarikouzal, Hartelijk bedankt voor het delen van de caseinformatie. Na controle van de qr codes is te vinden dat voor het pakket met nummer MDP5XXEPW8Q een case is aangemaakt en niet dezelfde procedure is gevolgd als bij case 25965656...

Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 22 mei 2024

Een klant van DHL heeft meerdere pakketten verloren, die later weer gevonden werden, maar door DHL als ontvangen afgeboekt zijn. Ondanks herhaaldelijk contact via telefoon en e-mail, heeft de klant geen oplossing of schadevergoeding gekregen en beschouwt de situatie als diefstal. De klant is teleurgesteld in de afhandeling van de zaak door DHL.

Mijn Klacht:

@ Pakketten waren zoek bij DHL, vervolgens gevonden waardoor ik een ontvangstcode zal ontvangen. 1 dag later hebben DHL de pakketten afgeboekt als ontvangen afgeboekt om geen onderzoek of schadevergoeding te betalen.
Ik heb ruim 12 Keer telefonisch en mail-contact gehad zonder resultaat.
Dit is puur openlijk diefstal, dit is een misdrijf.
DHL wil niets meer aan deze zaak doen, verbaasd mij eigelijk niet, heb al maanden hetzelfde probleem met DHL.

Gewenste Oplossing:

DHL wil niets oplossen, ze beloven een onderzoek en dan schrijven ze de zaak af als afgehandeld, triest.
DHL maakt zich schuldig aan diefstal, verduistering en zeker Heling.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemiddag Sam Sari Kouzal, Hartelijk dank voor uw bericht. Wat ontzettend vervelend te vernemen dat er twee pakketten van u niet bezorgd zijn bij u, dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik begrijp uit uw klacht dat u hier eerder contact over heeft gehad met ons, maar u zich niet geholpen voelt. Mijn excuses daarvoor. Wij zoeken het graag uit voor u, kunt u de zendingsnummers doorgeven van de twee pakketten die niet geleverd zijn bij u? Wij kijken uit naar uw reactie en wensen u een prettige dag toe! Met vriendelijke groet, Lara DHL eCare

Reactie van de melder van de klacht samsarikouzal

1 jaar geleden - Hierbij de gevraagde nummers, reeds meermalen bij u gemeld: MDP5Z8Z1LDP MDP5XXEPW8Q Echter ik heb er geen vertrouwen meer in dat u dit gaat oplossen, ik spreek uit ervaring uit het verleden met u bv Mvg

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemiddag Sam Sari Kouzal, Bedankt voor de zendingsnummers! Ik heb de zendingen even voor u nagekeken en ik zie dat zending MDP5XXEPW8Q op 23 april afgehaald zou zijn. Begrijp ik het goed dat u dit pakket niet heeft afgehaald en dat deze status dus incorrect is? Zending MDP5Z8Z1LDP kan ik helaas niet vinden in mijn systeem. Kunt u dit zendingsnummer voor mij controleren? Wellicht is er perrongelijk een typfout geweest. Ook zie ik dat u aangeeft dat er onderzoek gedaan zou worden. Heeft u voor mij de casenummers van deze onderzoeken? Dit kan erg helpen bij het vinden van de oplossing. Ik hoor graag van u! Met vriendelijke groet, Aïsha DHL eCommerce E-Care

Reactie van de melder van de klacht samsarikouzal

1 jaar geleden - Geen pakje in ontvangst gehad. Casenr : 25965656 Zending MDP5Z821LDP

DHL

Heeft op 22 mei 2024 om 08:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

samsarikouzal

Heeft op 22 mei 2024 om 08:58 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Pakketten nog steeds niet gevonden

Alle klachten die gemeld zijn door samsarikouzal
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM