Klacht: deze kalcht is niet opgelost

op 07 juli 2017 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Waarom staat er dat deze klacht is opgelost? deze klacht in helemaal niet opgelost. dus waarom staat er klacht opgelost??? .Ik heb weer is een dreigbrief van eneco gekregen waar instaat dat ik niet aan mijn afspraak zou houden wat een leugen is van eneco of er staat u betaald te laat al jaren betaal ik rond de 23ste 24ste van de maand en nu gaan ze zitten miepen bij Eneco jeetje zeg . Ik betaald elke maand € 120 plus de afgesproken termijn bedrag van de schuld die ik heb bij eneco . en toch blijven ze mijn lastig vallen of stalken met dreigbrieven die nergens over gaan, Nu kreeg ik dus weer een brief dat het bedrag van € 991,79 niet voldaan is terwijl er een afspraak is dat ik het in termijnen mag betalen. daar heb ik het het bewijs van en ik kan bewijzen dat er elke maand betaald is en toch heeft eneco het lef om mij een dreig brief te sturen . en ik voel dat ze mij voor leugenaar uitmaken anders blijven ze me niet zo vaak lastig vallen om niks.En nu dreigen ze mijn leveringsovereenkomst te beéndiging echt een schande wat ze nu doen bij Eneco . Zo willen ze laten zien hoeveel macht ze hebben op hun klanten . Kan ik Eneco aanklagen wegens lasten en stalken?

Gewenste Oplossing

Ben pas tevreden als Eneco zijn excuus aanbied en mij niet meer lastig valt. ik heb al genoeg aan mijn hoof en mijn gezondheid is ook niet zo best zo als Eneco weet maar daar heeft Eneco geen boodschap aan ! .Zo lang ik mijn betalingen voldoet kan Eneco niks zeggen dat ik niet betaald .Ik hou mij aan de afspraak en dat moeten ze bij Eneco ook is doen.

Ik ga naar een Advocaat om advies te vragen of deze handelingen van Eneco terecht zijn zo nee dan dien ik een klacht in tegen Eneco.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 10 juli 2017 om 10:03 geantwoord

Beste mevrouw Seger,

Mijn collega Vincent heeft in uw vorige klacht al toelichting gegeven op de situatie. Via deze weg kunnen wij u helaas niet verder helpen. Wilt u toch met ons kijken naar een mogelijke oplossing, dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen via 010-8921599.

Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Vriendelijke groet,
Denise, Eneco Webcare

Heeft op 10 juli 2017 om 20:24 geantwoord

Beste Denise,

Toen ik belde werd mij duidelijk verteld dat Eneco op geen enkele voorwaarde in is om naar een gepaste oplossing te zoeken , Nu schrijft u dat ik het nummer kan bellen wat bij dit bericht is gezet en dan! Als ik morgen belt krijg ik weer het zelfde Antwoord en wat schieten we daar mee op ?

Bericht van Eneco

4 maanden geleden - Beste mevrouw Seger, Jammer dat het niet meer mogelijk is om samen tot een oplossing te komen. In mijn vorige bericht gaf ik aan dat het telefonisch contact tot een mogelijke oplossing kon leiden. Helaas zijn we dit stadium dus al gepasseerd. Via deze weg kunnen wij niks meer voor u betekenen. Ik wil u daarom adviseren te voldoen aan de voorwaarden die u eerder gesteld zijn. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Vriendelijke groet, Denise, Eneco Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Laurens Seger