Klacht: Deuren sluiten

op 26 juni 2016 over RET in de categorie Vervoersbedrijven

Herhaalde malen voor gesloten deuren gestaan terwijl de tram bij de halte voor het stoplicht moest wachten.
Ik kan niet snel rennen naar de bestuurder om te vragen of hij wilde openen.
Hij kan via de camera aan zijkant van de tram zien of er passagiers naar binnen willen. Gisteren kon ik de bestuurder wel waarschuwen maar hij keek mij aan en deed of zijn neus bloede ( dat was niet zo. ) en reed weg. Er zijn meer bestuurders die de deuren blokkeren terwijl zij moeten wachten op groen licht.
Voorstel: de bestuurders opdracht geven de deuren pas te blokkeren als men de bel luidt om te gaan vertrekken en geen minuut eerder.
Ik heb bij enkele conducteurs geïnformeerd en die hadden dit ook geconstateerd maar vallen hun collega’s niet af. Begrijpelijk , wand zij moeten nog langer met hen werken.
Ik hoop dat deze klacht snel in behandeling wordt genomen. mvr. groeten, W.Walters, Doelstraat 125, 3011 A J Rotterdam. Tel: 06-29152222

Als er een uniforme regel is uitgevaardigd.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RET

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RET nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Walters..