Klacht: Deur aan deur verkoop niet opzegbaar volgens eneco

op 27 mei 2016 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Gister is iemand ana de deur geweest voor een contract van drie jaar. S middags meteen gebeld dat we niet wilde omdat ze helemaal niet goedkoper waren dan huidige tarief. Volgens desbetreffende mevrouw was het niet opzegbaar omdat er getekend was maar raade ons aan volgende dag terug te bellen omdat ze nog niks in systeem kon zien. Volgende dag werden we zelf terug gebeld. Weer werd gezegd dat er niet opgezegd kon worden omdat we voor drie jaar getekend hebben. Dit is totaal niet waar en heel gemeen hoe ze mensen er in luizen die niet verder klagen/ kennis van regels hebben enz

Contract word nu nog ontbonden met schriftelijke en via e mail bevestiging

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 30 mei 2016 om 09:10 geantwoord

Beste heer, mevrouw,

Graag reageer ik op uw klacht van 27 mei 2016.

Natuurlijk bekijk ik graag voor u hoe het nu zit met het contract en de mogelijkheid om op te zeggen. Helaas kan ik met de adresgegevens die u doorgeeft niets vinden. Heeft u een contractbevestiging ontvangen? Als u in het bezit bent van een bevestiging, ontvang ik graag per e-mail een kopie van u. U kunt het e-mailadres webcare@eneco.com gebruiken en mijn naam in het onderwerp vermelden.

Vriendelijke groet,

Eva
Eneco Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Vlen