Klacht: Deuk in rvs showmodel

op 04 september 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Bij aflevering van een prachtige Samsung koelkast heeft mijn dochter getekend voor ontvangst en bleek er later een dikke pit op de rand van de deur te zitten. Smorgens meteen de klantenservice gebeld. Mij werd al snel duidelijk gemaakt weinig kans te maken op vergoeding of ruilen, als er getekend is voor ontvangst en later pas is uitgepakt. De deuk in de koelkast is toch echt gemaakt bij het transport of al eerder in t magazijn. Een showmodel van rvs zonder doos loopt erg veel risico in enkel bubblewrap!!!!! Ik heb geen zin in dat getouwtrek en maanden zónder te zitten. Al eerder ervaren met een telefoon. Ik laat een rvs-strip vervaardigen op eigen kosten en koop gewoon nooit meer iets bij mediamarkt en zal t iedereen afraden. Service om te huilen…..

Een tegemoetkoming voor de rvs strip zou een minimaal gebaar zijn. Een nieuwe deur zou geweldig zijn. Ruilen voor het duurdere, nieuwe model zonder kosten? In mijn dromen waarschijnlijk. Ik wil het apparaat niet kwijt vanwege de fijne functies. Pijn in mijn buik als ik aan de beschadiging denk.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door EKresse
x