Klacht: Pakje niet gehad, geld niet teruggestort

op 07 februari 2019 over Desigual Webshop in de categorie Internetshops - Kleding

Op 14 januari 2019 iets besteld, komt niet aan. Op 17 januari bericht dat UPS het is kwijtgeraakt, ze wachten op bericht ups en nemen contact op. Op 22 januari informeer ik: geen reactie. Op 28 januari informeer ik weer: geen reactie. Op 7 februari ga ik bellen; pakje is nog niet teruggevonden, daar staan 10 werkdagen voor. Nu kan geld-terug-procedure gaan lopen omdat die 10 dagen zijn verstreken. Die is helaas niet automatisch gestart (op 31 januari) maar nu handmatig op 7 februari. Ook daar staan 10 werkdagen voor (hoe moeilijk kan het zijn?). Dus ik moet nu wachten tot 21 februari voordat ik weer kan gaan bellen als ik geen geld heb ontvangen. Dat is bijna anderhalve maand na de bestelling! Hiermee is een klant verloren gegaan.

Reageer op mails. Betaal sneller terug. Verlaat UPS en ga zaken doen met een betere partij. Dit kost je klanten.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Desigual Webshop

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Desigual Webshop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door houtochopmetjenaam