Klacht: Het niet terugbetalen van een retourzending

Peggy Plas op 04 februari 2021 over Desigual Webshop in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 14 januari 2021 een jas van desigual teruggestuurd (heb bevestiging dat zij deze ontvangen hebben) maar heb mijn geld nog altijd niet teruggekregen.
Heb al verschillende mails gestuurd zonder reactie, desondanks ik een automatische mailreplay krijg van dat mijn vraag binnen de 2 werkdagen zou beantwoordt worden, niet dus!
Dit gaat dus over een slordige 132€ dat ik dus nog steeds niet teruggestort gekregen heb!

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als ze mijn geld terugstorten, wat anders!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Desigual Webshop

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Desigual Webshop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Peggy Plas