Klacht: Geen levering product na betaling

Kvelt op 20 maart 2023 over Desigual Webshop in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het gaat over query 202303-00573717

Inmiddels een paar weken geleden heb ik een jas besteld, online bij Desigual en uiteraard netjes betaald. Mijn product, jas, nog steeds niet ontvangen. Ze zouden ernaar kijken en dat is het. Voor terugkoppeling moet ik er zelf achteraan.. Hun antwoord: alstublieft nog meer geduld. Na mijn herinnerings mails geen reactie meer.
Mij geduld is op! Ik wil per direct mijn jas waarvoor ik heb betaald.

Gewenste Oplossing:

Per direct mijn jas geleverd waarvoor ik netjes heb betaald.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Desigual Webshop

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Desigual Webshop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kvelt