Klacht: Derde stoomoven in 8 jaar

op 08 oktober 2017 over AEG in de categorie Electronica - Wasmachines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar AEG over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door AEG in behandeling genomen

Bericht van AEG

1 maand geleden - Goedemorgen, Vervelend dat u problemen heeft met uw stoomoven. U geeft aan dat dit de 3e stoomoven is in 8 jaar tijd met dit probleem. In ons systeem kan ik echter geen eerdere bezoeken terugvinden. Klopt het dat er nog geen technicus van ons langs is geweest om het apparaat te beoordelen? Om te kijken wat we voor u kunnen betekenen moet er een technicusbezoek worden gepland. U kunt een bezoek plannen door contact op te nemen met onze servicedienst via 0172-468 300. Met vriendelijke groet, Marjolein AEG Webteam Informatie over onze producten en veel gestelde vragen vindt u op: http://www.aeg.nl http://www.electrolux.nl http://www.zanussi.nl We zijn overigens ook te vinden op Facebook en Twitter. Daar ontvangt u doorgaans sneller een antwoord op uw vraag.

Alle klachten die gemeld zijn door RaLie