Klacht: Derde kacht in 3 dagen.

op 08 juli 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakketje nog niet ontvangen communicatie verloopt totaal langs elkaar.
7-7-2017 nadat ik mijn ongenoegen geuit heb bij verzender UPS klacht.nl lijkt er beweging te zitten in de zaak na tussenkomst van diversen partijen zal het pakje worden verstuurd naar een droppoint in Wijchen.
Vandaag 8-7-2017 ontvang ik een kaartje van UPS met de mededeling dat ik het pakje kan ophalen in Eindhoven, na 11-7-2017 gaat het retour verzender. Schiet mij maar lek….. Moest vandaag toch naar Eindhoven dus ik ben maar eens langs gereden op de reten 2 helaas het weekend gesloten wel de poorten open deuren op ofwel ik kon zo het pand binnen wandelen en geen mens te zien wel enkele leuke foto’s gemaakt.

Maandag 10-7-2017 bezorgen in Wijchen!!!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 10 juli 2017 om 07:42 geantwoord

Goedemorgen,

Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Echter er is u eerder heel duidelijk aangegeven dat u via onze klantenservice moet aangeven welke optie u kiest :

Wij adviseren u om contact op te nemen met onze klantenservice via 020-5040500 ( lokaal tarief ) en voor deze datum instructies aan te geven. Dit kan zijn :

Leveren op een werkdag dat u aanwezig bent.
Leveren op een ander adres
Afhalen op het center in Eindhoven

In dat geval had onze klantenservice u geinformeerd over de tijden waarop het pakket afgehaald kon worden.

Om dit voor u op te lossen zal het pakket in overleg met de Center Supervisor geleverd worden bij onderstaand Access Point :

COOP WOEZIK
HOLENBERGSEWEG,11
6604 AJ WIJCHEN
NETHERLANDS

Wij adviseren u om onze Website in de gaten te houden om te zien wanneer het daar afgehaald kan worden.

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Leon_Grave