Klacht: Zeer slechte pet service

op 16 april 2019 over Delta Airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Ik ben sinds donderdag 12 april 2019 bezig om 2 kittens vanuit Cyprus naar Nederland te krijgen.
Ze hebben een tussenstop gemaakt in Bari Italië.
Vanaf daar begint de ellende.
Eerst moet ik zo snel mogelijk een temperatuurkrat huren (kosten € 322), nadat dit betaald is krijg ik een mail, ze hadden een foutje gemaakt het moesten 2 kratten zijn.
Het gaat om 2 kittens uit hetzelfde nest.
Ik heb vanalles geprobeerd om te regelen (eventueel na elkaar te verzenden of iets dergelijks) omdat ik niet nog eens €322 kan betalen.
Geen reactie of negatief. Geen hulp vanuit de pet service.
Ik heb extra een lening opgenomen on de tweede krat te betalen. Het is inmiddels 16 april. Ik heb vandaag eindelijk de tweede krat betaald. Na betaling krijg ik ineens weer een mail met daarin de boodschap dat ik eerst de verblijfskosten moet betalen. En o ja tijdens hun verblijf in Italië zijn ze ineens ziek geworden en moesten ze extra vaccinaties krijgen (terwijl ze bij aankomst in Italië gezond verklaard waren). Of ik weer even 171 euro wil overmaken via moneygram anders worden de kittens weer van de vlucht afgehaald.
Bij navraag wat het kost om 2 kittens te laten overvliegen vanuit Cyprus naar Nederland werd me gezegd 173 euro.
Nu 6 dagen later heb ik al meer dan €750 moeten betaken (!) en nog altijd geen kittens. Dit kan toch niet?!?!?!?!

Ik wil zo snel mogelijk de kittens bij me hebben,
Men geeft eerlijk toe dat er fouten gemaakt zijn en de verblijfskosten wil ik terug hebben

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Delta Airlines

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Delta Airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tanjaquaedvlieg