Klacht: Vlucht annuleren geld of flymiles in return.

op 08 juni 2019 over Delta Airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Beste mevrouw, Heer,

Wij hebben op 13 mei 2019 3x business class tickets gekocht voor de volgende vlucht:

Vertrek 10 augustus 2019 Amsterdam (AMS) via Atlanta (ATL) naar St. Louis (STL). Delta71
Retour 31 augustus 2019 St. Louis (STL) via Minneapolis (MSP) naar Amsterdam (AMS). Delta 2170
Ticketnummer 0743659100956 Sharon Veldt
Ticketnummer 0743659100957 Fenna van Wilgen
Ticketnummer 0743659100958 Rijkwert Lukas van WIlgen

Helaas blijkt dat wij deze periode toch niet weg kunnen. Wij wilden deze omboeken maar Expedia gaf
aan dat deze tickets not changeable zijn. Omboeken is niet mogelijk. Wij waren niet op de hoogte
gesteld dat deze tickets not changeable zijn. Ook is een gehele of gedeeltelijke terugbetaling niet
mogelijk.

U zult begrijpen dat ik hier zeer ontstemd over ben. Het minste wat u kunt doen is een gehele terugbetaling min de gemaakte kosten voor het annuleren van de tickets. Een terugbetaling (eventueel minus de gemaakte kosten voor het annuleren van de tickets) in geld of een uitbetaling in eCredit (zie site Delta.com) fly miles,AA lijkt mij meer dan terecht.

Ik heb hier meerdere reden voor:

– Ik maak veel gebruik van uw diensten. Ik ben een Gold flying blue member.
Dhr Rijkwert van Wilgen met nummer 1043842176. In de toekomst zullen wij zeker vaker van jullie
dienst gebruik willen maken.

– Wij vliegen met ons 3-en business class. Enige service mogen wij dan verwachten.

– Ik annuleer deze vlucht 10 weken van tevoren. U heeft voldoende tijd om deze plaatsen aan andere
reizigers te verkopen. Expedia bevestigde dit. Er is genoeg tijd om deze tickets door te verkopen.

– Ik ben tijdens het boeken niet op de hoogte gesteld dat het not changeable tickets zijn.

Gezien bovenstaande reden, vind ik restitutie zeker terecht. Al begrijp ik dat geld teruggave
misschien lastig is. Een vergoeding met Flying Miles of eCredits, die wij bij het boeken van een
volgende vlucht kunnen inleveren, zou meer dan terecht zijn.

Ik ga ervan uit dat u mijn ongenoegen begrijpt en dat u, gezien mijn vele reizen met uw maatschappij
en vanwege mijn flying blu gold membership, dit naar mijn tevredenheid zult oplossen.

Als u nog vragen heeft, kunt u uiteraard contact met mij opnemen.

R.L.M. van Wilgen, S.C.A.M. van Wilgen – Veldt

Ik ben tevreden als jullie mij deels vergoeden voor bovenstaande vlucht.
Als wij de vlucht gaan annuleren, kunnen jullie de tickets weer doorverkopen.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Delta Airlines

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Delta Airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Van Wilgen