Klacht: Mijn baggage is pas 4 dagen later aangekomen

op 25 mei 2018 over Delta Airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Goedendag,

Ik ben SakitaRamdjanamsingh. Op zaterdag 28 april ben ik met vrienden en mijn kinderen vanuit Schiphol naar New York gevolgen met een tussenstop in Londen Heathrow. Toen ik zondag in New York aankwam was mijn bagage zoek. Op de luchthaven van New York bleek dat mijn bagage nog steeds in Amsterdam Schiphol was. Pas woensdag 2 mei kon ik mijn bagage bij de hotel Bali ophalen. Ik had lang moeten sparen voor deze vakantie met mijn kinderen. Ik werd maandag ongesteld en had helemaal niets bij me. Voelde me heel ongelukkig maar wou de vakantie niet verpesten dus heb mijn kinderen met pijn in mijn hart niets laten merken. Zo’n vanaktie kan ik niet nog een keer geven aan hun in mijn leven. Ook niet voor mezelf, ben alleenstaande moeder van 2 kinderen en heb er lang voor moeten sparen. Ik heb bonnetjes bewaard van SOS aankopen maar deze vakantie kan ik nooit meer overdoen met hun. Mijn zoon was op 3 mei jarig en is 16 jaar geworden. Het idee om dit een super vakantie voor hem te maken is helaas verloren gegaan. Ik hoop dat jullie kunnen inleven in mijn situatie en emoties. Heb hard moeten vechten voor mijn kinderen en wou hun een vakantie van hun leven geven. Ik hoop dat behalve de SOS aankopen jullie willen nadenken om mij een extra vergoeding te geven zodat ik toch weer wat leuks met mijn kinderen kan gaan doen. New York kunnen we nooit meer overdoen doen, maar ik blijf hoop houden.

Ik zal tevreden zijn met een vergoeding van de vakantiekosten, los van de SOS aankopen die ik voor mezelf heb moeten doen en daardoor andere dingen niet meer heb kunnen betalen, is. misschien te veel gevraagd voor jullie maar ik heb echt lang moeten sparen ed om mijn kinderen en mezelf dit te kunnen gunnen. Hoop daarom ook op jullie medewerking. Zodat ik ik de toekomst kan aangeven aan familie en vrienden dat Delta Airlines veel overheeft voor hun klanten en met ze meeleeft.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Delta Airlines

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Delta Airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sakita