Klacht: Klantenservice beleid

op 17 april 2019 over DeLonghi in de categorie Koffie

Mijn volautomaat van DeLonghi lekte na net vier jaar. Na telefonisch contact te hebben gehad werd mij aangegeven dat ik deze kon opsturen en dat er een offerte a.d.h.v. het onderzochte probleem zou worden gemaakt. Na opsturen werd er echter een bedrag genoemd van 140 euro (voor een apparaat van 290 euro) dat niet is gebaseerd op onderzoek en ook telefonisch gemeld had kunnen worden. Hierdoor had ik andere keuzes gemaakt dan nu, bijvoorbeeld zelf over gaan tot reparatie.
Nu wordt ik voor de keuze gesteld het apparaat te laten vernietigen of terug te laten sturen voor 30 euro. Dit terwijl ik verkeerd ben voorgelicht.

Kosteloos opsturen van mijn volautomaat.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DeLonghi

Reactie van de melder van de klacht btccox

1 maand geleden - Klacht.nl geeft aan dat DeLonghi mijn klacht niet in behandeling neemt. Helaas wordt zo bevestigd dat de klantenservice van DeLonghi niet meedenkt met de klant en stug beleid prefereert boven tevreden klanten (en daarmee ex-gebruikers creëert), zelfs na zelf foutieve informatie te hebben verstrekt. Mijn volgende volautomaat zal geen DeLonghi worden en ik zal het ook niemand adviseren (overigens heb ik geen ervaringen met de klantenservice van overige merken van koffievolautomaten).

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DeLonghi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door btccox