Klacht: Klantenservice beleid

op 17 april 2019 over DeLonghi in de categorie Koffie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn volautomaat van DeLonghi lekte na net vier jaar. Na telefonisch contact te hebben gehad werd mij aangegeven dat ik deze kon opsturen en dat er een offerte a.d.h.v. het onderzochte probleem zou worden gemaakt. Na opsturen werd er echter een bedrag genoemd van 140 euro (voor een apparaat van 290 euro) dat niet is gebaseerd op onderzoek en ook telefonisch gemeld had kunnen worden. Hierdoor had ik andere keuzes gemaakt dan nu, bijvoorbeeld zelf over gaan tot reparatie.
Nu wordt ik voor de keuze gesteld het apparaat te laten vernietigen of terug te laten sturen voor 30 euro. Dit terwijl ik verkeerd ben voorgelicht.

Gewenste Oplossing:

Kosteloos opsturen van mijn volautomaat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

21 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DeLonghi

Alle klachten die gemeld zijn door btccox