Klacht: Herhaling klacht

Dienekefrankema op 23 maart 2025 over DeLonghi in de categorie Koffie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onze Delonghi Dinamica, gekocht bij ElectroWorld in Katwijk lekt, na reparatie weer!
Machine op naam G Frankema, staat in huis van mijn partner in Oosterbeek.
Is in begin dit jaar geheel door uw reparatieafdeling herzien.
Alle bescheiden van de reparatie heb ik , in mijn onnozele gedachte dat de machine weer in orde is weggegooid.

Gewenste Oplossing:

De machine is een zgn Maandag machine.
Het liefste aanschafprijs terug . Zodat ik een behoorlijke Jura machine kan kopen òf een nieuwe Dinamica.
Machine wordt gemiddeld gebruikt daar ik als mantelzorger op 2 adressen moet verkeren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DeLonghi

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DeLonghi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dienekefrankema