Klacht: Provencette tonijn smaakt naar aceton

op 29 september 2018 over Delifrance in de categorie Horeca

Vanmiddag gezellig met mijn vriendin lunchen bij Delifrance in Leiden. Allebei een provencette, ik met kaas, zij met tonijn. Bij de eerste hap zei ze al dat het niet lekker was, maar ze at door. Toen ik een hapje proefde, heb ik haar verboden verder te eten. Dit broodje smaakte naar aceton, of pure alcohol, of in ieder geval iets heel chemisch. Na de klacht neergelegd te hebben bij de ober, hoefden we het broodje niet te betalen, maar enige compensatie of excuus was er niet. Ik heb 1 hapje geproefd, maar heb nog het gevoel dat mijn tong uit mijn mond brandt, kun je nagaan hoe mijn vriendin zich niet voelen. Ze heeft de blaren op haar verhemelte staan.
Hij kon me na 5 minuten vertellen dat hij e oorzaak niet kon vinden, leuk voor de volgende klant doe zo’n broodje besteld.

Een tegoedbon vind ik wel op zijn plaats. Of een gratis high tea. Als haar mond weer genezen is uiteraard.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Delifrance

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Delifrance nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mamarijke1974