Klacht: Delen uit pakket ontbreken

op 29 december 2017 over Tattookoning in de categorie Verzorgingsprodukten

Na het openen van mijn pakket ontbreken de instructie dvd’s. Meteen gebeld met de beste man, waarop hij zegt dat de leverancier deze er niet bij gedaan heeft en dat ze nagezonden worden.
Bij verder inspectie van het pakket en zelf wat uit te proberen, kom ik er achter dat van de 4 tattooguns, 2 dezelfde zijn. Nummer 1 heb ik nu dubbel, nummer 2 ontbreekt, nummer 3 en 4 zijn wel geleverd. Ook lijken ze in de verste verte niet op de afbeelding op de webshop. Ook de powersupply vertrouw ik niet, maar zeker weten kan ik het niet omdat ik geen reactie terug krijg. De tattoogun doet het pas wanneer ik em naar 6.1 opschroef. Daaronder, helemaal niets. Zoals ik al zei weet ik niet of dit hoort aangezien ik geen instructie dvd’s gehad heb en de meneer van de webshop ook niet reageert.
Het is inmiddels al weer een paar weken geleden dat ik het pakket besteld heb, 2 telefoontjes, 3 emails verder en nog steeds heb ik niets vernomen.

Ik zou zeer graag die dvd's ontvangen. Tevens zou ik graag tekst en uitleg over de machines en powersupply ontvangen die meegeleverd zijn.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tattookoning over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Dsaviel