Klacht: Onder het juk van de Dekamarkt

Fransc op 15 oktober 2013 over Dekamarkt in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Elke keer als ik bij de Dekamarkt binnenstap erger ik mij dood, ja, hoor, alweer een artikel verdwenen. Vraag aan een medewerker waarom het er niet is, mevr het kaartje is weg, dan is het uit het assortiment enz,enz…..
Bv.: alle A producten verdwijnen??
Biologische muesli verdwenen, enz,enz…….
Wil wel melden, dat het personeel aardig is ( amsterdamstraat Haarlem)
Waarom koopt u niet bij een ander, omdat de Dekamarkt de enige in onze buurt is

Gewenste Oplossing:

A merken terug
Biologische producten terug
Zelf mogen uitmaken wat je wilt eten en niet gedwongen worden te eten wat de kruidenier je voorschrijft!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dekamarkt

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dekamarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door