Klacht: Onbeschoft gedrag kassiere

miccie op 23 december 2013 over Dekamarkt in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanmiddag bij de Dekamarkt een kassiere die uitgebreid gaat praten met de klant die ze op dat moment helpt. ‘Helpt’…. in zoverre dat doordat ze aan het praten is, de boodschappen niet meer aan het scannen is. Vervolgens gaat de kassiere ook nog met een klant van de kassa er tegenover uitgebreid praten. En nog steeds geen boodschappen aan het scannen. Echt asociaal.

Op de naam van de kassiere heb ik niet gelet, het was tussen 12:30 en 13:00 bij kassa 12 van de Dekamarkt aan de Planetenlaan in Haarlem.

Het was erg druk in verband met kerstinkopen, en een deel van mijn boodschappen lagen al op de band, anders was ik zeer zeker van kassa gewisseld.

Gewenste Oplossing:

Bij drukte behoren de kassiere\'s gewoon door te werken. Praten kunnen ze doen als het rustig is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dekamarkt

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dekamarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door