Klacht: chauffeur onbehoorlijk gedrag (zeewijkplein)

aboogaard op 13 oktober 2013 over Dekamarkt in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een chauffeur heeft vrijdagmiddag 11-oktober omstreeks 13.15 uur op het kruispunt pleyadenplantsoen/orionweg mij op een dusdanig asociale manier afgesneden dat ik
ternauwernood aan een zwaar ongeval kon ontkomen.
De chauffeur werd door diverse mensen al toeterend gewaarschuwd die daar gewoon maling aan had (zijn raam stond open) deze chauffeur reed zelfs toeterend verder.
Ik wilde eerst geen klacht indienen maar de schrik zit er dusdanig in dat ik toch heb besloten om een klacht in te dienen.

Gewenste Oplossing:

Dat in ieder geval de chauffeur flink aangesproken wordt, voor de rest mag u het invullen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dekamarkt

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dekamarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door