Klacht: Defecten producten

op 23 juli 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Laptop’s

Wij kopen veel elektronica bij media markt. we hebben twee geleden 3 laptops gekocht deze waren binnen 3 maden al terug voor problemen alle 3 de laptops. ze zijn zeker 5 a 6 keer terug geweest. we hebben uit eindelijk nieuwe gehad naar jaren van irritatie gehad te hebben. we hebben toen uit eindelijk geld bij moeten legen voor andere laptops.

TV.

We kopen een tv een geven aan wat we willen dus moesten we deze tv nemen tuis gekomen tv uitgepakt en aangesloten maar er kloten niet van onze wensen. dus weer terug met de tv naar veel heibel hebben gemaakt toch maar een nieuwe tv gekregen met onze wensen maar moesten wel weer bij betalen.

Mobiel:

Wij kopen op 15-04-2016 Samsung A5 mobiel.
na twee manden laat deze niet meer op wij weer terug naar media markt deze mobiel moest weer opgestuurd worden we zijn heb 3 weken kwijt geweest. nu vrijdag 22-07-2016 retour maar naar controle is gebleken dat hij nu weer een probleem geeft met de camera hij moet weer terug ik speek hier gewoon schande van.

Melkopschuimer.

Met de melkopschuimer van koenic kmf 240 zij we ook al drie keer terug geweest. en het rara wat ik hier van vond is dat we dan wel gelijk een nieuwe kregen.

wij kopen nu echt niets meer bij media markt.
service van lik mijn reed ze zijn nog brutaal ook daar zeker aan de telefoon als je zeg dat je dan langs komt zeggen gewoon dat ze tot 6 uur open zijn.

Ik kan nog we zo door gaan maar dan word ik nog boze op de media markt de wall.

ik vind als ik iets koop en daar garantie op heb recht op een nieuwe heb en zeker als hij al een keer terug is weest voor reparatie. ik vind nu dat ik een twee hand toestel heb waar ik veel geld voor neer hebt gelegd ik verwacht gewoon een nieuwe toestel dat wel goed is.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door royversteeg