Klacht: defecte telefoon

op 21 juli 2015 over BEN in de categorie Mobiele Telefonie

Mijn xperia z1 compact is na een val in het water niet meer te redden (hoewel hij waterdicht hoort te zijn). Eerst contact opgenomen met BEN via email omdat ik op de website niet kon vinden waar ik mijn defecte telefoon naar op kon sturen en hoe dat te werk ging. Na meer dan een week nog steeds niks gehoord dus vandaag maar gebeld met de klantenservice. 20 minuten in de wacht gestaan voor ik geholpen werd. Daarna werden er allemaal vragen gesteld en werd er aan mij verteld dat er contact met me opgenomen word over wat ik vervolgens moet doen.
Mijn telefoon had allang gerepareerd moeten zijn en ik ben nu nog niks verder. Het lijkt me een slimmer idee voor BEN om op de website een adres neer te zetten waar je je defecte telefoon naar op kunt sturen, met een formulier om alle gegevens in te vullen en wat ze dan ook van je nodig hebben. Via de telefoon gaat het namelijk ook niet echt goed met gegevens invullen aangezien de mensen bij de klantenservice je amper verstaan en zo alles verkeerd invullen en we weer 20 minuten verder zijn.

Als ik snel informatie krijg over hoe ik mijn telefoon op kan sturen en dat er in het vervolg anders gehandeld word via BEN. anders is een provider met een telefoonwinkel toch handiger.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BEN

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BEN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Myrte de Vries