Klacht: Defecte stofzuiger komt niet retour.

A.Stokroos op 27 oktober 2020 over AEG in de categorie Electronica - Wasmachines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds 2 Juni is AEG in het bezit van mijn stofzuiger en deze zou vervangen worden voor een nieuw exemplaar voor € 60,00 ,als zijnde coulance, maar komt niet terug ondanks meerdere beloftes.
Is dit nou zo moeilijk?
Zeer beroerde service van AEG!

Gewenste Oplossing:

Laat men zich aan de beloftes houden en de stofzuiger retourneren!
Type: CX 7 45 SP!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar AEG over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door AEG in behandeling genomen

Bericht van AEG

3 jaren geleden - Goedemiddag, dit is uiteraard niet de bedoeling. Ik heb als terugkoppeling ontvangen dat u na het betalen van de factuur het apparaat opgestuurd krijgt. Kunt u aangeven of u nog steeds problemen ervaart? Met vriendelijke groet, Anjuli AEG Webcare

Reactie van de melder van de klacht A.Stokroos

3 jaren geleden - Heb geen klachten meer de zaak is opgelost!

Bericht van AEG

3 jaren geleden - Dat is fijn om te horen. Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Anjuli, AEG Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door A.Stokroos