Klacht: Defecte samsung televisie

op 15 februari 2018 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Op 5-02-2018 een Samsung televisie aangeschaft bij de Media Markt. Binnen enkele dagen bleek de televisie niet goed te zijn, de televisie gaat namelijk zelf uit en dan een seconde of 2 later weer aan. Wij hebben het zelf nog een aantal dagen aangekeken en wat dingen uitgeprobeerd om uit te sluiten dat het samen hangt met eventuele instellingen.

Vandaag contact gehad met Media Markt en er moet en zal een monteur vast moeten stellen dat de televisie niet te maken valt, maar ik heb ook contact gehad met Samsung en met hen heb ik alle stappen doorgenomen waar het eventueel aan zou kunnen liggen. Alles was in orde wat dat betreft, vervolgens heb ik dit aangegeven bij de Media Markt: maar nee hoor, weer dat monteur verhaal. Iedereen zou toch moeten begrijpen dat je daar niet op zit te wachten bij een nieuwe televisie! Televisie is gewoon normaal gebruikt + nog een extra verzekering afgesloten bij aanschaf en dan krijg je zo\’n slechte service van de Media Markt. In 1 woord: SLECHT.

Oh en niet te vergeten; van het kastje naar de muur gestuurd worden tevens door Media Markt!

Als de televisie vervangen wordt voor een andere en anders geld terug!

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

Reactie van de melder van de klacht Sandrica

5 maanden geleden - Waar kan ik zien wat de status hiervan is?

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sandrica