Klacht: Defecte cadeaukaart

op 04 augustus 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Voor mijn schoonouders hebben wij op 21 juni 2016 een cadeaukaart gekocht bij Mediamarkt Amersfoort. Op 3 augustus wilde zij deze inwisselen. Zij kregen toen bij de kassa te horen dat de cadeaukaart nooit geactiveerd was; dat degene die de kaart in de winkel gekocht had (wij dus) een mail hadden gehad en deze niet hadden geactiveerd. Vervolgens zijn mijn schoonouders met kaart en al naar huis gestuurd. Wij hebben nooit een mail gehad. Sterker nog, ons mail-adres is niet eens gevraagd bij aanschaf. ‘S avonds hebben wij zelf gebeld naar de winkel om om uitleg te vragen. Toen kregen wij te horen dat de kaart tot een serie defecte kaarten behoorde en dat wij hiermee terug moesten komen naar de winkel. Ook kregen wij te horen dat het onzin was dat cadeaukaarten die in de winkel gekocht worden, via een link in de email geactiveerd zouden moeten worden. Vandaag zijn wij terug gegaan en hebben na een aardige tijd wachten ons geld terug gehad. Deze hele grap en dubbele fout van de Mediamarkt (zowel de defecte kaart als de incapabele werknemer) heeft ons niet alleen 2 uur gekost, maar ook benzine en parkeerkosten. Om uiteindelijk te eindigen met dezelfde 20 euro waarmee we op 21 juni de winkel binnen kwamen lopen en die we niet in cash aan mijn schoonouders hadden willen geven (maar uiteindelijk wel hebben moeten geven).

Wij zijn tevreden wanneer wij iets ter compensatie krijgen van de door ons verloren tijd en geld. Het is geen compensatie om het geld terug te krijgen waarmee je in de eerste plaats binnen kwam. Wij zijn er nu behoorlijk op achteruit gegaan door een cadeaukaart van de Mediamarkt cadeau te willen geven.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Samantha Oltmans