Klacht: Defecte bleutooth earphones

op 28 december 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 23 december JBL T110 BT bleutooth earphones gekocht, als kado voor kerst. Samen met JBL Charging and protectio. Kado is pas op 26 dec in ontvangst genomen.

Na tweemaal gebruikt te hebben valt een van de earphones spontaan uit elkaar.
Terug gegaan naar Media markt in Duiven op 28 december, de klanten service gaat bij de afdeling informeren, en deelt ons mede dat deze niet vervangen kunnen worden, omdat het dan de vraag blijft of zij deze kunnen verhalen bij JBL. Wel willen ze deze laten repareren, ik vindt dat ze deze earphones gewoon moeten ruilen voor een nieuw paar. Lijmen kan ik zelf ook wel. Een zeer slechte service en zeker reden om na te gaan denken of ik in de toekomst mijn aankopen nog wel bij media markt ga doen.

Gewenste Oplossing:

Earphones hadden gewoon omgeruild moeten worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Janikafo01