Klacht: Defect product, (te) late levering, prijs binnen 12h verlaagd

op 14 februari 2018 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

29 december j.l. een condensdroger besteld via de website van de Mediamarkt. Binnen 12 uur werd het product zo’n EUR 30 goedkoper aangeboden. Contact gehad met de klantenservice ivm het plotse prijsverschil, daar is mij verteld dat ik hierover een mail moet sturen. Nooit meer terugkoppeling gekregen. Het product zou de volgende dag (30/12) tussen 08:00 – 22:00 geleverd worden, geen bezorgservice gezien. Na contact te hebben gehad is er een tweede afleverdatum afgesproken, wederom geen bezorgservice gezien, product bevond zich inmiddels in een ‘verkeerd’ distributiecentrum. Na enkele weken is het product gearriveerd; defect! Whirlpool is hiervoor langsgeweest, conclusie; “onherstelbare transportschade”. Ontzettend slechte service. Na 1,5 maand zit ik nog steeds met een defect apparaat, waar ik in feite EUR 30 teveel voor heb betaald.

Nieuwe product + compensatie prijsverschil

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Moesje18