Klacht: Defect Display

op 25 augustus 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik heb het toestel samsung galaxy s7 edge. ik heb nu voor de 5e a 6e keer dezelfde klacht. na 4 keer laten repareren kreeg ik pas mijn geld terug. tegen beter weten in besloot ik de mediamarkt nog een kans te geven en kocht ik hetzelfde toestel opnieuw bij de mediamarkt eind 2016. in januari kreeg ik weer dezelfde klacht namelijk er zit een doorzichtige lijn in mijn display. ik heb deze opnieuw laten repareren (duurt 4 weken soms langer!) dan is het toestel weer een aantal weken goed en dan begint de cirkel weer opnieuw. omdat ik een nieuw toestel heb gekocht kunnen ze niet zien dat ik hiervoor dezelfde klacht opnieuw en opnieuw had en dus zegt de mediamarkt dat ik hem weer moet laten repareren. dit is voor mij geen optie aangezien ik mijn telefoon vaak nodig heb voor mijn opleiding en die start over 2 weken weer. Ik voel me in de steek gelaten als klant en niet sirieus genomen. Samsung kan me niet verder helpen omdat ik het toestel betaald heb bij de mediamarkt. elke keer als ik mijn toestel open zie ik die zelfde lijn weer en het gaat op gegeven moment irriteren. dus nu heb ik na een tijd er mee rond te lopen besloten contact op te zoeken. de foto die ik erbij stuur is niet van mijn toestel maar het is dezelfde klacht en zo heb je een idee waar ik tegen aan loop.

Ik ben tevreden als ik mijn geld terug krijg (650 euro)
zelfs als dit is in de vorm van een bon bij de mediamarkt.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ruben van der Kolk