Klacht: Defect

op 06 juli 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben afgelopen jaar in augustus 2015 een nieuwe tandenborstel ontvangen die snel defect was. Nu is deze nieuwe tandenborstel ook weer defect.

Gewenste Oplossing:

Als we een electrische tandenborstel ontvangen die wel gewoon blijft werken en niet defect gaat

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Lidl

Heeft op 26 augustus 2016 om 14:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ronil