Klacht: Declaratie buitenlandse medicijnen

op 17 juni 2016 over ONVZ in de categorie Zorgverzekering

Ik heb begin deze week declaraties ingediend en klantenservice kunt mij niet vertellen wanneer deze worden uitbetaald terwijl het haast heeft omdat de creditcard waarmee ik de medicijnen hebt betaald binnenkort wordt afgeschreven van mijn bankrekening. Verder moest ik bij het aanvraag polisno van mijn reisverzekering invullen en daarmee wordt niks mee gedaan. Het gaat om duizenden dollars

Als het volledige bedrag van al mijn declaraties uiterlijk eind volgende week op mijn bankrekening staat. Jullie hebben om mijn polisno van reisverzekering gevraagd dus doe er iets mee want de indruk is dat jullie iets ermee gaat doen.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ONVZ over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ONVZ in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ONVZ een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ONVZ

Heeft op 17 juni 2016 om 11:26 geantwoord

Geachte heer Pieters, zoals telefonisch afgesproken zullen wij uw declaratie zo snel mogelijk afwikkelen. Wij verwachten aanstaande maandag of dinsdag met zekerheid te kunnen zeggen op welk bedrag u kunt rekenen. Hierover zullen wij dan uiteraard contact met u opnemen. Gezien de omstandigheden zullen wij dit zo snel mogelijk voor u oplossen. Met vriendelijke groet ONVZ Zorgverzekeraar.

Alle klachten die gemeld zijn door ferdypieters