Klacht: Deblokkeerde bankrekeing

reeesha op 28 oktober 2020 over Asn bank in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zonder reden is mijn bankrekening geblokkeerd. Ik heb netjes te woord gestaan met ASN Bank zei geven mij als antwoord om een mail te sturen. Hoelang het gaat duren weet niemand en wat er gebeurd is..

Nu kan ik helaas niet aan me geld komen.
Ik moet naar werk, boodschappen doen maar kan geen digitale gebruik maken.

Gewenste Oplossing:

Deblokkeer mijn bankrekening, ik ben een alleenstaande moeder HOE ga ik nu boodchappen etc doen zonder geld.
AUB voor vrijdag deblokkeren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Asn bank over deze klacht.

Bericht van Asn bank

2 jaren geleden - Geachte mevrouw Bartholomeus, Zo juist is uw eerdere vraag beantwoord. Zie ook de email die wij u op 29-10 hebben gestuurd.

Alle klachten die gemeld zijn door reeesha