Klacht: Verkeerde/geen levering – Bonafide bedrijf? Denk van niet.

Michael Aken, van op 21 januari 2021 over DealXtreme.shop in de categorie Internetshops - Huishoudelijke artikelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eind november heb ik 2 kledingrekken via facebook gekocht. 2 Weken geleden ontving ik een miezerig klein rekje wat ik niet besteld heb. We zijn nu bijna 2 maanden later na de originele bestelling en is nog altijd niet geleverd.
Meer dan 4 mails gestuurd naar 2 verschillende emailadressen, geen antwoord gekregen. Er staat vermeld dat je het contactformulier kan opsturen maar er is GEEN contactformulier.
Adres waar het vandaan komt is BNXF Co. Ltd in China.

Gewenste Oplossing:

Antwoord krijgen op mijn emails - en de kledingrekken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DealXtreme.shop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ladyinred