Klacht: Bestelling niet (tijdig) geleverd

mdg1981 op 05 maart 2015 over Dealdigger in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 7 februari 2015 bestelling DD 01039834 geplaatst echter nog steeds niets geleverd gekregen. Dealdigger gemaild om vervolgens een standaard mail terug te ontvangen waarin ze de vertraging op de leverancier schuiven (waar ze toevallig ineens zojuist wat van vernomen zouden hebben ;)). Vervolgens wordt je niets wijzer wanneer je bestelling dan eindelijk geleverd wordt. Aangegeven dat ik per omgaande mijn geld terug wil en de bestelling annuleer als deze woensdag 11 maart niet ontvangen is. Vervolgens weer een standaard mail terug waarin niet ingegaan wordt op mijn voorstel. Wat een service. Nog een keer mailen maar weer!

Gewenste Oplossing:

Als de bestelling uiterlijk woensdag 11 maart binnen is en als ze persoonlijk reageren in plaats van het knippen en plakken van een standaard mail

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dealdigger in behandeling genomen

Bericht van Dealdigger

9 jaren geleden - Contact gehad met mevrouw de Groot, het was misschien mijn fout dat ik niet persoonlijk genoeg overkwam, ondanks dat ik zelf mevrouw heb beantwoord. In de eerste mail aangegeven dat er vertraging is opgelopen en tevens aangegeven wanneer wij de zending mogen ontvangen. Mevrouw wil waarschijnlijk een refund wat uiteraard geen probleem is, zodra mevrouw dit aangeeft doen wij dit direct want het is inderdaad vervelend als er vertraging is opgelopen.

Reactie van de melder van de klacht

9 jaren geleden - Inderdaad een meer persoonlijke mail ontvangen. Bestelling kwam een paar dagen later binnen. De bestelling betrof Gillette Mach 3 scheermesjes. De bestelling werd geleverd per post, verpakking van de scheermesjes was verwijderd. Was in de veronderstelling dat ze een uitzondering hadden gemaakt door de mesjes per post te verzenden en dat daarom de verpakking was verwijderd. Echter, gisterenavond het eerste mesje gebruikt, zo bot als wat! Alle mesjes overigens! Na de mesjes beter te hebben bekeken blijkt er ook geen merkje op te staan Mach 3). Kortom; heb 30 euro betaald voor nep scheermesjes die ook nog eens hartstikke bot zijn. Benieuwd hoe Dealdigger dit op gaat/wil oplossen! Bestel hier in ieder geval nooit meer en hoop dat andere klanten gewaarschuwd zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dealdigger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Dealdigger

9 jaren geleden - Erg vervelend om te horen dat mevrouw niet tevreden is, er is een persoonlijke mail naar mevrouw gestuurd met de instructies hoe mevrouw de bestelling kan retourneren. Mevrouw geeft aan dat de mesjes niet origineel zijn, dit klopt, dit staat ook duidelijk aangegeven in de advertentie van de deal. Wij zullen wachten op mevrouw haar reactie.

Reactie van de melder van de klacht

9 jaren geleden - Inderdaad netjes reactie gekregen van Dealdigger. Ze geven aan dat in de advertentie duidelijk wordt aangegeven wordt dat de mesjes merkloos en mailden een link mee. Echter in de link staat een hele andere advertentie dan de advertentie van waaruit wij besteld hebben. In die advertentie werd wel degelijk geadverteerd voor Mach 3 scheermesjes van het mer Gillette met origineel plaatje en al. Heb inmiddels teruggemaild en aangegeven de mesjes te willen retourneren en dat we graag het aankoopbedrag terug willen ontvangen. Tevens heb ik geïnformeerd voor wiens rekening de verzendkosten komen.

Bericht van Dealdigger

9 jaren geleden - Wij zullen wachten op mevrouw haar bestelling die retour komt.

Alle klachten die gemeld zijn door