Mijn Klacht:
Geachte heer/ mevrouw
Met Sinterklaas heeft mijn man voor ons, zijn gezin, een 12 rittenkaart gekocht on line.
Aangezien we het financieel niet breed hebben een leuke verrassing voor ons allen.
Helaas werd de pret gistermiddag, 7 januari, flink verpest..
Het bleek dat mijn man het verkeerd gelezen had en de 12 rittenkaart voor één persoon is .op naam.
Hij dacht net als bij een zwembad, met zwempas op naam kan je 12 ritten doen maar dan mag uiteindelijk iedereen van het gezin op die kaart…
Nou wilden we uiteindelijk schaatsen en heeft het voor ons extra kosten gebracht wat we eigenlijk niet kunnen missen ( 4 personen €44) mijn oudste was al binnen met die kaart..
Wij gaan echt niet nog 11 x schaatsen…ook niet in ons eentje nog 11x..en dat overige bedrag als er iemand mee gaat schaatsen kunnen we gewoon niet betalen
Mijn man vroeg ook bij de receptie of hij gewoon van die 12 rittenkaart nog 11 losse kaarten kon krijgen maar dat mag niet…
Vreemd want het is voor 11x nog…
Mijn man wilt uiteindelijk gewoon zijn gend terug omdat hij het niet goed begrepen heeft.
Is er dan echt niet iets te regelen? Geld terug of losse kaarten dat we met z n vijfjes nog een keer kunnen schaatsen?
Vriendelijke groeten
Sandra Taal
Gewenste Oplossing:
Losse tickets van het abbonement zodat we nog een keer kunnen schaatsen als gezin
Of geld terug
Abbonement staat op Maas
Emailadres; [email protected]