Klacht: de slechtste bezorgdienst ooit

op 19 december 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Uren heb ik zitten wachten. Geen bezorger. 3 dagen later een mail dat mijn adres niet zou bestaan. Elke dag laat ik pakketjes bezorgen, nooit problemen, alleen met DPD.

Ze hebben ook geen normale klantenservice. Je kan geen email sturen, maar alleen bellen voor 0,50 cent per gesprek. Als je na 12 minuten wachten aan de beurt bent, hangen ze doodleuk weer op…

Na een halve dagen bellen blijken ze mijn pakketje weer retour te hebben gestuurd. Echt te bizar voor woorden. En zeg maar dag tegen mijn kerstkado, die komt nu nooit meer op tijd.

Als dit bedrijf ermee stopt. Heel vervelend dat ik nu elke bij elke webwinkel moet controleren of ze misschien zaken doen met DPD.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van DPD

4 maanden geleden - Hallo Eva, Bedankt voor je bericht. vervelend te moeten horen wat er is gebeurd en dat je ons telefonisch niet kon bereiken. Ik zou graag met je mee willen kijken wat er is gebeurd. Kun je me het 14 cijferig DPD pakketnummer doorsturen? (ik kan helaas niets terugvinden onder je adresgegevens) Alvast bedankt. groeten Maria

Alle klachten die gemeld zijn door dpdsucks