Klacht: De slechte oplossingen van Tui reis OR393 terugreis OR362

op 22 december 2017 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

3 dagen van te voren horen dat je niet met de dreamliner kan waar je Star Class hebt geboekt, dit is geboekt omdat ik last heb van reisziekte en een been wat niet de hele tijd gebogen kan zijn en gewoon om dat ik kan betalen en prettig vindt. Dan ook nog 2 uur vertraging waar je een bonnetje krijgt wat niet in de wisselen is!! daarna op een soort van gewone plek te moeten zitten, terwijl de mensen die heel weinig hebben betaald in een stoel zitten waar ze niks hoefde bij de betalen. Gelukkig heeft Tui niets met het hotel te maken want dat was super goed het Amsterdam Manor Hotel in Aruba. En 3 dagen voor de terugvlucht kregen weer weer mail dat er geen entertainment zou zijn en nog veel meer dingen niet, we kregen een email van het kantoor Middeweg van Gerry dat ze het heel vervelend vond en voor ons 4 stoelen had gereserveerd ergens in het midden van het vliegtuig een AirTanker dus mijn reisziekte speelde erg op en moest medicijnen slikken, heb nog gevraagd maar waarom niet de stoelen helemaal voor in het vliegtuig dan zouden plek genoeg hebben, maar nee de mensen die weer weinig hadden betaald zaten op de beste stoelen! toen we instapte we hadden stoel 18 fg de hele rij dus vier stoelen maar er was toch een stoel gereserveerd dus moest ik het emailtje laten zien met de reservering (ik moest mijn plek dus verdedigen in een overvol vliegtuig) de stewardessen waren gestresst en niet in hun humeur, hadden we weer vertraging van 2,5 uur! er waren meer Star class mensen die ook 4 stoelen zouden krijgen zij hadden ook emails maar er waren gewoon geen plekken dus dat gaf veel spanning wij wel en zij niet was een nare sfeer waar het personeel niet goed om reageerde. We hebben hier door een naar begin en einde gehad van de vakantie die vrij duur was maar waar wij dus van hebben kunnen genieten door de stress.

Dat ze de mensen niet in de maling moeten nemen, zo kort voor vertrek je een heel ander vliegtuig voor te schotelen, ze weten allang welk vliegtuig wanneer in onderhoud moet, verkoop dan niet de vakantie voor zo veel geld. Ik heb 1x per jaar een vakantie en die is verpest door de stress van de heen en terugreis dus de compensatie van 500euro dekt voor mij niet de schade

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door irene 1966