Klacht: De prijsbelofte van de MediaMarkt is misleidend.

op 15 december 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Op 5 december heb ik een PS4 spel gekocht bij de MediaMarkt in Breda voor €49,99, 4 dagen later is exact hetzelfde spel €28,99 bij de Mediamarkt Tilburg. Wat blijkt nu, filialen van de MediaMarkt mogen hun eigen prijzen hanteren! Dan weet je dus nooit of je de laagste prijs betaald. Het spel is in Breda en op de webshop nog steeds €49,99, terwijl het in Tilburg wordt aangeboden voor de vaste lage prijs €28,99. Ik vind dit behoorlijk misleidend, op deze manier moet je voortaan eerst van iedere MediaMarkt de prijs op gaan vragen en ben je nooit verzekerd van de laagste prijs, zoals ze zelf beweren in hun reclame.

Vergoeding van het verschil, ik heb 20 euro teveel betaald voor exact hetzelfde product van dezelfde winkelketen.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mijnietgezien