Klacht: Besteld maar tot op heden niets geleverd gekregen en het bedrijf is totaal onbereikbaar

dolms2022 op 04 maart 2022 over De Oplosmiddelspecialist in de categorie Internetshops - Algemeen

Op zondag 13 februari 2022 een bestelling geplaatst. Meteen daarop automatisch gegenereerde e-mails ontvangen met de factuur en bevestiging van mijn betaling.
Daarna niets meer van ze mogen vernemen. De twee producten die ik besteld heb zouden een levertijd hebben van 1 tot 3 werkdagen. Maar we zijn nu 15 werkdagen verder en nog niets geleverd. Ook geen enkel bericht over wanneer mijn bestelling geleverd gaat worden.

Telefonisch zijn ze onbereikbaar, ook per sms, whatsapp, formulier op de website en e-mail.

Indien de bestelde producten niet geleverd kunnen worden dan per ommegaande het aankoopbedrag terugstorten.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Oplosmiddelspecialist

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Oplosmiddelspecialist nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dolms2022